3 november 2011

Jaha..Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här... Jag ska börja blogga!

Försöker få mitt första inlägg att bli lite meningsfullt så att inte alla tror att jag är "tappad bakom knuten", men saken är den, jag vet absolut inte vad jag ska skriva om! Här sitter jag en Onsdagskväll eller snarare sagt en mycket tidig torsdag och känner mig helt dum. Men jag kan ju berätta om min dag för att lätta på trycket lite.

Idag har det varit en hektisk dag. Har varit på 2st öppet hus och kollat lite.. Vad tänker jag inte säga förrän det blir aktuellt...=) Varit borta nästan hela dagen, och när jag kom hem förväntade jag mig att bli välkomnad i dörren av en kelsjuk Cazper, men nej.. Han låg under sin filt på soffan och märkte väl inte ens att jag kom hem...*suck*

Nåja, men jag fixade mat åt Tony, falukorv...(usch!) Gick och lade mig på soffan och somnade med Animalplanet på Tv'n..

Steg senare upp och tittade på en av mina favoritserier...NCIS. Man bara måste älska humorn Michael Weatherly har! (Han är snygg också!) Hihihiii...

Satte mig vid datorn och läste lite mejl och surfade innan jag hamnade in på blogger, funderade en minut innan jag bestämde mig att en blogg kanske kunde hjälpa mig lätta på trycket i mitt hjärta.. Det har verkligen inte varit lätt för mig i år. Tony har gjort vad han har kunnat, och det är jag ändlöst tacksam för. Hade inte klarat mig annars..

Anyway, satt och tänkte på familjen hemma i skären och kom fram till att jag saknar dem. :) Jag försöker hålla mig uppdaterad, men ibland märks det att vi i familjen inte är bra på att kommunicera. Vi måste bli bättre på det där! ;)

Nu ska jag fixa lite till på bloggen innan jag går och lägger mig, men vi ses!



Michael Weatherly

~*~
It takes too much energy to be against something unless it's really important.
Madeleine L'Engle (1918 - )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar